نوشته شده توسط : آهن سازه

یکی از ملزومات اساسی در طراحی یک محدوده درب می باشد. حال این محدوده می تواند اتاق، دفتر کار، منزل، حیاط، باغ و یا هر جای دیگری باشد. مهم این است که هنگامی که مکانی طراحی می شود در درجه اول دور آن محیط محدود و حصار کشی شده و سپس برای ورود و خروج به آن مکان درب تعبیه می شود. پس درب در زندگی انسانها نقش بسزایی دارد زیرا که باعث محصور شدن محیط اطرافمان می شود .

امنیت را با درب اکاردئونی کشویی تجربه کنید.

حفاظ ریلی یا درب کشویی آکاردئونی برای افزایش امنیت ساختمان شما آماده است. از ان جایی که این درب کشویی یا ریلی برای افزایش ضریب ایمنی ساختمان است، از این رو شما می توانید با خیال راحت از حفاظ آکاردئونی بهره مند شوید و خانه خود را سبز و ایمن نگه دارید. سفری خوش و خیالی راحت با نصب درب آکاردئونی امکان پذیر است زیرا حفاظ آکاردئونی مانع از ورود سارقین به منزل می شود.

حفاظ آکاردئونی ساختمان تجلی بخش زیبایی نمای ساختمان

حفاظ درب آکاردئونی برای درب آپارتمان می باشد. با توجه به اینکه درب حفاظ آهنی آکاردئونی سبب می شود تا امنیت ساختمان شما تضمین شود. همچنین سبب می شود تا زیبایی نمای خانه افزایش یابد. با توجه به اینکه زیبایی و ارزش نمای ساختمان شما سبب می شود تا خانه شما شیک تر جلوه کند از این رو با خرید حفاظ آهنی آپارتمان شما با یک تیر دو نشان می زنید.

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی - قیمت نرده حفاظ اکاردئونی - حفاظ آکاردئنی تمام گل - درب کشویی آکاردئونی دو گل - حفاظ ساختمان اکاردئونی درب ضد سرقت - لیست قیمت حفاظ کشویی

 

خرید حفاظ آکاردئونی در آهن سازه

راه را برای ورود سارقین ببندید. با توجه به اینکه آهن سازه شرکت تولید کننده حفاظ ساختمان است. می تواند خانه ای ایمن را به شما ارمغان دهد. خرید حفاظ آکاردئونی در آهن سازه از مواردی است که باید برای افزایش آرامش و امنیت ساختمان خود جدی بگیرید. آهن سازه با سال ها تجربه در زمینه تولید صنایع تولیدی محصولات امنیتی توانسته است جایگاه خوبی را بین مشتریان پیدا کند. کیفیت محصولات ساخته شده در آهن سازه به گونه ای است که شما می توانید از ماندگاری آن مطمئن شوید. استفاده از رنگ های پودری و الکترواستاتیک و همچنین متریال و میلگردهای باکیفیت که برای ساخت حفاظ آکاردئونی یا درب آهنی آپارتمان استفاده می شود؛ سبب می شود تا شما از خرید خود رضایت داشته باشید.

 

درب آکاردئونی انتخابی هوشمندانه برای خانه شما

برای اینکه بتوانید خانه خود را در برابر سرقت ایمن کنید، باید از جنبه های امنیتی آن برخوردار باشید. یکی از راهکارهایی که برای ساختمان خود می توانید داشته باشید، درب آهنی آپارتمان است. راهی برای افزایش ایمنی ساختمان شما درب آهنی است. درب آکاردئونی که از ساز آکاردئون الهام گرفته شده است، جنبه امنیتی ساختمان را افزایش می دهد. از این رو شما با دربرداشتن درب آکاردونی که روی درب آپارتمان نصب می شود سبب می شود تا خانه شما ایمن شود.

 

خانه ایمن با درب آکاردئونی ساختمان

خانه شما با درب حفاظ آکاردئونی ساختمان ایمن می شود. از این رو دیگر سارقین نمی توانند به خانه شما وارد شوند. از این رو درب آکاردئنونی آپارتمان در منازل شما امنیت و آرامش خاطر را به ارمغان می آورد. یکی از مهم ترین جبه ها برای افزایش ایمنی ساختمان شما این است که درب آهنی آکاردئونی آپارتمان را برای خانه خود فراهم کنید. با توجه به اینکه ممکن است برخی افراد از گران بودن نگران باشند. اما باید بدانند که امنیت هزینه نیست؛ بلکه با وجود برقراری امنیت در ساختمان خود می توانید از اموال خود حفاظت کنید. حفاظ درب آپارتمان در آهن سازه سبب می شود تا هیچ سارقی به خود اجازه عبور به خانه شما را نداشته باشد

امنیت درب آکاردئونی که توسط تولید کننده حفاظ اکاردئونی آهن سازه ساخته می شود بسیار بالا می باشد، زیرا تمام اصول و استاندارد های لازم را برای افزایش امنیت ساختمان در نظر می گیرد. از این رو با خرید حفاظ کشویی آکاردئونی یا درب ضد سرقت ریلی آکاردئونی از آهن سازه با امنیت عجین شوید. از آن جایی که امروزه سارقین در کمین هستند تا از در و دیوار خانه شما بالا بیایند و اموال شما را سرقت کنند. از این رو باید با کمک درب آکاردئونی و حفاظ دیوار، امنیت را به خانه خود دعوت کنید.

انواع مختلف درب آکاردئونی

درب آکاردئونی انواع مختلفی داشته است که براساس سلیقه و شرایط درب ورودی باید یکی از آن ها را انتخاب کرد. درب کشویی آکاردئونی طرح هایی مانند درب سه گل – درب 4 گل یا 4 لوزی و همچنین درب 5 گل و یا تمام لوزی می باشد. همچنین مدل های جدید درب اکاردئونی به مدل نرده ایتالیایی و حفاظ اکاردئونی پیچ شکلاتی نیز معروف شده است. تعداد گل در درب آکاردئونی به معنی این است که دو ردیف لوزی به صورت افقی قرار گرفته اند. که تعداد این دو ردیف 2 گل و 4 گل و ... می باشد. درب آکاردئونی در طرح ها و رنگ های مختلف براساس سلیقه شما مشتری عزیز تولید می شود. کارشناسان ما در آهن حفاظ با بهره مندی از مهارت بالا و رعایت جنبه های امنیتی و زیبایی شناسی به تولید نرده درب آکاردئونی می پردازند.

تعیین قیمت درب های آکاردئونی

همانطور که قبلا گفته شد درب های آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند، یکسری از آنها با ظاهری متفاوت و زیبا تر و یکسری با امنیت و نقاط ضعف کمتر نسبت به ارزان ترین مدل یعنی طرح 3 گل ساده می باشند.

بصورت معمول درب های آکاردئونی را بر حسب متر مربع قیمت گزاری می نماییم، بصورتی که هر چه طرح سنگین تر و لوکس تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

برای تعیین قیمت این نوع محافظ کافیست تا ابعاد آن را بدانیم و بتوانیم مساحت داخلی آن را بدست آوریم سپس با انتخاب طرح مورد نظرمان با ضرب مساحت در قیمت براحتی میتوان عمل قیمت گزاری راانجام داد.

اما چطور محیط درب خانمان را اندازه گیری کنیم؟

اندازه گیری دقیق نیاز به تجربه کافی دارد، اما میتوان با اختلاف کم حدود 5 سانت اندازه گیری را خودتان انجام دهید. لازم به ذکر است که 5سانتی متر در عرض و ارتفاع معادل 25صدم متر مربع می شود و عدد تقریبا ناچیزی در قیمت گزاری با حدود 10% کل قیمت میشود.

اما چطور باید اندازه گیری را انجام دهید؟

بصورت معمول درب های آپارتمانی دارای کلاف چهار چوبی از جنس آهن می باشند. کافیست برای اندازه گیری عرض منها علیه قسمت خارجی تیرگ های عمودی را اندازه گیری نماییم و همچنیم برای ارتفاع از زمین تا منتها علیه تیرک افقی بالا را اندازه بزنیم. سپس با ضرب عرض در ارتفتع مساحت مورد نظر را بدست می آوریم.

حفاظ درب آکاردئونی بهترین انتخاب برای شما

حفاظ آکاردئونی امنیت را به خانه شما دعوت می کند. از جمله مهمترین فاکتورهایی که باید برای امنیت خانه در نظر بگیرید استفاده از حفاظ نرده آکاردئونی است. در نظر داشته باشید که این نرده حفاظ، نه تنها جای کمی را اشغال می کند؛ بلکه به دلیل ریلی بودن فضای کمی را نیز می گیرد. برای داشتن نرده حفاظ آکاردئونی کافیست از آهن سازه کمک بخواهید. در نظر داشته باشید که نرده حفاظ آکاردئونی برای خانه هایی که امنیت کمی دارند، بهترین گزینه برای افزایش ضریب ایمنی است. همیشه به دنبال امنیت باشید تا آرامش به دنبال شما بیاید. در نظر داشته باشید که قیمت مناسب حفاظ آکاردئونی یکی از عواملی است که سبب می شود مشتریان در خرید این حفاظ تعلل نمی کنند. برای اینکه این حفاظ ایمن را داشته باشید بهترین گزینه استفاده از نرده حفاظ آکاردئونی ساخت آهن سازه است. آهن سازه همیشه بهترین ها را برای افزایش رضایت مشتریان انجام می دهد. در واقع با وجود حفاظ های ایمن مانند نرده حفاظ آکاردئونی دو گل یا سه گل و همچنین نرده حفاظ های تسمه دار با پرچ های مخفی ساخت آهن سازه می توانید امنیت و زیبایی و قیمت مناسب را با همدیگر تجربه کنید. در نظر داشته باشید که آهن سازه همیشه یکی از بهترین تولید کننده های حفاظ روی دیوار و انواع درب آکاردئونی بوده است که توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین خود پیدا کند. نرده حفاظ آکاردئونی طرح دار سبب می شود تا همیشه امنیت خانه فراهم باشد و سارقین نتوانند وارد خانه شوند. در واقع با وجود این نرده حفاظ کشویی ریلی آکاردئونی، شما نگهبانی را به خانه خود دعوت کرده اید.

سوالات رایج در مورد حفاظ آکاردئونی

در این قسمت در مورد سوالات رایج حفاظ آکاردئونی مطالبی را بیان می کنیم.

امنیت درب آکاردئون چقدر است؟

درب آکاردئون از درب هایی است که حفاظ ساختمان را تامین می کند. حفاظ آهنی آکاردئونی با توجه به اینکه از متریال مطلوب استفاده می شود غیر قابل نفوذ است زیرا برش نمی خورد و همچنین قابل خم شدن هم نمی باشد.

انواع درب آکاردئونی؟

1. درب آکاردئونی 3 ردیف لوزی خم مقاوم 2. درب آکاردئونی مدل پیچ 3. درب آکاردئونی مدل ایتالیایی 4. درب آکاردئونی 4 لوزی مقاوم شده 5. درب آکاردئونی 3 گل با 4 لایه پرچ مخفی دوبل 6. درب آکاردئونی 5 گل یا تمام گل با 4 لایه مخفی پرچ 7. درب آکاردئونی 3 گل پرچ مخفی 8. درب آکاردئونی 4 لایه طرح دار سلطنتی 9. درب آکاردئونی تمام گل پرچ مخفی 4 لایه طرح دار سلطنتی

رنگ درب آکاردئونی چه رنگی است؟

درب آکاردئونی که درب کشویی نیز نامیده می شود از رنگ های الکترواستاتیک بهره می برد.

قیمت درب آکاردئونی چقدر است؟

درب آکاردئونی براساس مدل و همچنین وزن و اندازه ای که دارد، تعیین می شود. هزینه ساخت و نصب درب اکاردئونی در آهن سازه را می توانید از کارشناس فروش آهن سازه با شماره تلفن 09127800603 دریافت کنید.

 

 

حفاظ آکاردئونی یا گارد آهنی درب آپارتمان معمولا توانسته با توجه به ضد سرقت و ایمن بودن، بسیاری از مشکلاتی که قبلا وجود داشته را از بین ببرد. درب های ضد سرقت آکاردئونی می توانند یکی از گزینه های مناسب برای آپارتمان ها باشند زیرا این درب ها می توانند باعث بالا بردن امنیت در آپارتمان ها و پارکینگ ها باشند. درب کشویی آکاردئونی فلزی را می توان در مغازه های مختلف و حتی پاساژ ها نیز مورد استفاده قرار داد زیرا در هنگام باز و بسته شدن درب آکاردئونی نیاز به فضای بسیار کمی دارند در نتیجه مشکلی برای رفت و آمد مشتریان در محیط های تجاری بوجود نخواهد آمد. درب آکاردئونی فلزی معمولا می تواند برای مکان های عمومی مانند بانک ها نیز بسیار کاربردی باشد زیرا در بانک ها نیز معمولا هم نیاز به درب هایی ضد سرقت و ایمن بوده و هم نیاز است تا فضایی از بانک را این درب ها اشغال نکنند. کاربرد های بسیار زیاد درب حفاظ آکاردیونی باعث شده که میزان استفاده از این درب ها روز به روز بیشتر شود .

درب آکاردئونی طرح‌های گوناگونی دارند از ساز آکاردئون گرفته شده‌اند و جهت جلوگیری از هدر‌رفت فضا بسیار مناسب می‌باشند . درب‌های آکاردئونی یا اصطلاحا تاشو حفاظ‌ های امنیتی سبک و کم وزنی هستند که بدون ریموت هم به راحتی قابل استفاده اند و از استحکام بالایی برخوردارهستند. رنگهای مورد استفاده به صورت کوره ای معمولا در طیف رنگی درب و محل مورد نظر کارفرما می باشد. همچنین تمامی درب‌ها با بهترین رنگ ها از نظر کیفیت و ماندگاری صورت می‌گیرد .

 

  1. نرده آهنی
  2. حفاظ
  3. درب آکاردئونی محافظ آهنی آپارتمان
  4. حفاظ آهنی پنجره
  5. حفاظ آهنی
  6. نرده پنجره
  7. حفاظ پنجره
  8. حفاظ کشویی 

نرده حفاظ آهن سازهتولیدکننده انواع حفاظ درب آکاردئونی کشویی و در کرکره ای آپارتمان و نرده پنجره و حفاظ روی دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته خار ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزه ای و ...

نرده حفاظ دزدگیر روی دیوار نیزه به دستانی بر روی دیوار به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و.... ساخته میشود . حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ لیلیوم عموماٌ برای نصب برروی دیوار در نظر گرفته میشود . در گذشته حفاظها بصورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها با نسل جدید حفاظ های دیوار مثل حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای خار دار و حفاظ نیزار مواجه هستیم که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار

کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم میباشد . 

درب آکاردئونی به‌خصوص در آپارتمان‌های مسکونی که امکان باز ماندن در اصلی ساختمان از سوی دیگر همسایه‌ها دور از ذهن نیست؛ و یا به دلیل رفت ‌وآمد زیاد ساکنین و ناآشنا بودن همسایه‌ها با هم، امکان حضور یک غریبه در آپارتمان نیز وجود دارد؛ و در شکل بدتر عدم شناخت و همسایه بودن با آدم‌های غریبه که ممکن است خودشان دردسرزا باشند، یک ضرورت است. مخصوصاً اگر مدتی کسی در خانه شما نباشد، مثلاً به مسافرت چند روزه‌ای بروید .

طرح حفاظ‌ های آکاردئونی از ساز آکاردئون الهام گرفته شده و نام این درب هم برگرفته از نام همین ساز است. این نوع درها را درب کشوئی (کشویی)، درب کرکره ای، تاشو و … هم می‌نامند .

یکی از راه ها برای محافظت از ساختمان ها و ویلا ها استفاده از حفاظ پنجره میباشد،شاید تصور مردم از این نوع حفاظ فقط میله های فلزی ساده باشد اما شرکت آهن سازه با ایده های جدید و جالب توانسته سبک و طراحی قدیمی حفاظ نرده پنجره را کامل تغییر دهد و طراحی ها به سمت لوکس ترو مدرن تر بودن حفاظ پنجره تغییر یافته و در کنار آن امنیت هم بیشتر شده است.در مورد طراحی و رنگبندی و ابعاد حفاظ هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد بلکه تمامی طرح ها بر اساس دیزاین ساختمان و رنگبندی نمای آن دیزاین میشود .

حفاظ شاخ گوزنی 

نوعی حفاظ از جنس فلز مقاوم است که بر روی دیوار ساختمان نصب می شود. با نصب حفاظ روی دیوار (نرده دیوار) با هزینه بسیار کم امنیت ساختمان را تضمین کنید. معمولا حفاظ شاخ گوزنی را با نام های دیگری مثل نرده شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ دیوار،حفاظ ساختمان، حفاظ آبشاری، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ دیواری، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی نیز می شناسند . 



:: برچسب‌ها: حفاظ آکاردئونی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

 اگر در حال ساخت خانه هستید و هنوز به مرحله نما نرسیده اید بهتر است برای نصب حفاظ پنجره قبل از نما کاری از آن کلاف ساپورت گرفته شود تا پس از کار سنگ نما حفاظ پنجره به آن جوش داده شود، اما اگر که کار از کار گذشته است و شما خانه ای خریداری کرده اید که کار نما کاری به پایان رسیده و متوجه شده اید سارقان از آن پنجره میتوانند به خانه شما وارد شوند و به فکر حفاظ پنجره افتاده اید ، ما با ارسال کارشناس طریقه نصب را به شما توضیح خواهیم داد. در اکثر موارد یک قاب یا طاقچه ای در دور تا دور پنجره موجود می باشد که با استفاده از آن و کوبیدن میلگرد همانند میخ در آن میتوان حفاظ پنجره را به آن محکم کرد.


حفاظ پنجره معمولی

در موارد خاصی رول بولت باید استفاده کرد ! مواردی که در زمان نصب باید به آن توجه نمود شیشه های پنجره دوجداره هستند. این نوع شیشه ها بسیار حساس بوده و با ریخته شدن براده های جوش کاری و سنگ فرز کاری بر روی آنها در زمان نصب حفاظ پنجره امکان آن وجود دارد که این شیشه ها بسوزند و باید حتما قبل از کار با آب ریکا آنها را خیس کرد و ترجیحا کاغذ روزنامه و یا مقوایی و هر نوع کاغذ مقاومی را به آنها چسباند.

 

حفاظ پنجره ساده و شیک ، حفاظ پنجره ثابت ، حفاظ پنجره حیاط خلوت ، نرده پنجره ویلایی ، حفاظ پنجره زیبا ، نرده پنجره فرفورژه ، گارد فلزی پنجره ، حفاظ گذاری پنجره ، حفاظ مدرن پنجره ، حفاظ پنجره منزل ، حفاظ نرده ای پنجره ها ، حفاظت و امنیت پنجره ، حفاظ پنجره فلزی ، عکس حفاظ پنجره

 

طراحی و ساخت حفاظ پنجره آهنی ساده ، حفاظ پنجره دوجداره ، نرده حفاظ پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره مدرن و حفاظ پنجره متحرک توسط تیم حرفه ای جوشکاری آهن سازه انجام می شود. پروسه ساخت حفاظ پنجره، بعد از اندازه گیری در محل کارگاه انجام می شود. سازه کامل برای نصب به محل ارسال شده و جوشکار با تجربه نصب حفاظ پنجره را در زمان کوتاهی انجام می دهد. قیمت حفاظ پنجره بستگی به طرح انتخابی و وزن متریال به کار رفته در ساخت دارد.



:: برچسب‌ها: حفاظ نرده پنجره ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

ارتفاع این نوع از حفاظ 50 تا 150 سانتی متر است. برای جوشکاری و نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی ، شاخک های حفاظ به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این نوع حفاظ استفاده می شود. مقطع برش پیکان های حفاظ 2 الی 4 سانتی متر است . لازم است برای ساخت از میلگرد 10 کششی استفاده شود. حفاظ نرده شاخ گوزنی – به گونه ای می باشد که حتی اگر سارقان حرفه ای باشند ولی با استناد به نوک تیز و برنده بودن میلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی  ، امکان رد شدن از حفاظ به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد . یکی از محاسن شرکت آهن سازه ( تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی ) در ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی از فولاد با کربن بالا و میلگردهای 10 کششی استفاده میشود و قابلیت نصب در هر نوع دیواری را دارا می باشد.


حفاظ شاخ گوزنی

 

 

با خرید حفاظ شاخ گوزنی از کارخانه آهن سازه در روش های متعددی برای امن کردن ساختمان به وجود آورده که با استفاده ازآنها می توانید ازاموال وعزیزان خود مراقبت کنید. با توجه به نوک تیز و برنده ، این نوع از حفاظ فقط برای محیط بیرونی قابل استفاده است و در داخل خانه کاربردی ندارد و با توجه به خطرناک بودن ، برای محل نصب باید دقت لازم را به عمل آورد. حفاظ شاخ گوزنی را می توان یکی از زیباترین و پراستفاده ترین حفاظ های روی دیوار معرفی کرد شکل در هم تنیده شاخ های آن مشابه شاخ های گوزن است و بهمین دلیل این نام به حفاظ های شاخ گوزنی منتسب شده است همچنین نرده حفاظ های شاخ گوزنی با توجه به قیمت مناسبشان در شهریار جزو حفاظ های روی دیوار بسیار محبوب است .

 

حفاظ شاخ گوزنی چیست ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، انواع شاخ گوزنی ، تراکم حفاظ شاخ گوزنی ، خرید نرده شاخ گوزنی روی دیوار ، شاخ گوزنی شرکتی ، قیمت گارد شاخ گوزنی متری ، قیمت حافظ شاخ گوزنی سر دیوار ، نرده ی شاخ گوزنی ، حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی ، حفاظ گذاری شاخ گوزن ، حفاظ های فلزی مدل گوزنی ، ارتفاع و تراکم حفاظ شاخ گوزن ، خرید اینترنتی نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

روش های نصب حفاظ ها بسته به بستر کار، شرایط موجود و خواسته های کارفرما متفاوت می باشد.

مزایا و کاربردهای زیادی برای حفاظ دیوار شاخ گوزنی وجود دارد که می توانند دلایل انتخاب ما به عنوان یک محافظ قدرتمند دیوارهای حیاط باشند. وظیفه اصلی نرده آهنی شاخ گوزنی حفاظت از دیوارهای ساختمان شما و عدم اجازه ورود به افراد بیگانه و متفرقه به داخل ساختمان است. البته این به این معنی نخواهد بود که افراد آشنا و یا حتی خود شما اجازه ورود از بین شاخ های حفاظ شاخ گوزنی را خواهید داشت، خیر. در واقع هر گونه عبور و مرور از بالای دیوار های ساختمان بعد از نصب حفاظ شاخ گوزنی از روی دیوار ساختمان شما به صورت مطلق ممنوع خواهد شد. از مزایای مهم نرده آهنی شاخ گوزنی می توان به موارد زیر اشاره نمود: استحکام فراتر از انتظار یکی از ویژگی های شاخ گوزن محکم بود ن وعدم شکنندگی آن در مقابل هر برخوردی است. این شاخ ها تا وقتی که خود حیوان اراده نکند و موقع آن نرسیده باشد، روی زیمن نخواهند افتاد. از این رو است حفاظ شاخ گوزنی نیز به پیروی از استحکام شاخ های گوزن کاملا مستحکم و ایمن ساخته شده اند. هیچ راهی برای شکستن، بریدن و از بین بردن نرده آهنی شاخ گوزنی وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: حفاظ شاخ گوزنی ( ارزان ترین و بهترین حفاظ روی دیوار ) ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

درب آکاردئونی، نوعی حفاظ تولید شده کشویی است که جهت حفاظت از خانه ها در جلوی درب ورودی آپارتمانها نصب می شود. آهن سازه تولید کننده انواع درب آکاردئونی سنتی و کلاسیک میباشد که از این محافظ آکاردئونی در جلوی درب مغازه ها، کلینیک ها و بعضی از پاساژها استفاده می شود. برخلاف درب‌های معمولی که برای باز و بسته شدن نیاز به فضایی دارند تا درب را جای بدهند، حفاظ درب آکاردئونی در داخل خود جمع می‌شوند و به همین دلیل بهترین گزینه برای درب کمدهایی هستند که به عنوان در اتاق خواب‌های کوچک، جایی برای باز شدن درب کمدها وجود ندارد. همان‌چیزی که در مورد درب‌های کشویی نیز شاهد آن هستیم. با این تفاوت که درب‌های آکاردئونی، به ویژه اگر از متریال خوبی در ساخت آن‌ها استفاده باشد، زیبایی محیط را نیز دو چندان خواهند کرد.

 

محافظ درب آکاردئونی

برای تعیین قیمت محافظ درب آپارتمان آکاردئونی قیمت نصب و ساخت

عرض چهارچوب درب : هر چه درب جمع ‌و جورتر بوده و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود

ارتفاع چهارچوب درب : ارتفاع درب هم در قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت . هر چه به درب کوتاه‌ تری نیاز داشته باشید ، قطعاً هزینه کمتری خواهید پرداخت

طرح حفاظ آکاردئونی : نوع طرح حفاظ اکاردئونی هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر خواهد بود.

تراکم تسمه درب آکاردئونی : هر چه فاصله تیغه‌های عمودی حفاظ آکاردئونی بیشتر باشد ، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب اکاردئونی است

محاسبه اندازه گیری درب آکاردئونی = ارتفاع: از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف زمین * عرض: قسمت بیرون به بیرون چهارچوب

 

حفاظ آکاردئونی چیست ، آکاردئونی درب جداکننده ، آکاردئونی حفاظ پنجره متحرک ، حفاظ درب آپارتمان ، راهبند آکاردئونی دستی ، قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت ، درب آکاردئونی طرح دار ، عکس گارد آکاردئونی ، ساخت درب آکاردئونی در غرب تهران ، قیمت حافظ آکاردئونی در شرق تهران ، نرده آکاردئونی در و پنجره ، آکاردئونی حفاظ های کرکره ای در کرج ، حفاظ درب ثابت ، حفاظ فلزی آکاردئونی پشت درب منزل ، حفاظ ورودی اکاردئونی آپارتمان

 

طریقه نصب درب آکاردئونی

  • برای نصب درب آکاردئونی اولین کاری که باید انجام دهید، اندازه‌گیری چارچوب درب اصلی است. این کار را می‌توانید خودتان انجام دهید و یا می‌توانید از افرادی که کار فروش و نصب درب اکاردئونی دارند کمک بگیرید.
  • پس از اندازه‌گیری و آماده‌سازی پروفیل حفاظ آکاردئونی مطابق با اندازه‌ها، نوبت به جوش دادن درب است که معمولا در محل انجام می‌شود.
  • پس از جوش دادن درب نوبت به سوار کردن آن بر روی ریل چرخدار بالای درب اصلی است. و پس از آن به راحتی می‌توانید از حفاظ امنیتی استفاده کنید.

بد نیست بدانید که درب فلزی آکاردئونی در دو مدل تک لنگه و دو لنگه تولید می‌شوند. پس اگر محل شما کوچک است یا راه‌پله تنگی دارید بهتر است از درب آکاردئونی تک لنگه استفاده کنید. از مدل دو لنگه نیز بیشتر برای محوطه باز استفاده می‌شود که نیاز به سیستم سخت افزاری قفل و لولای 3 پارچه پیشرفته و ضریب امنیت بالا است. 

 



:: برچسب‌ها: حفاظ درب آکاردئونی کشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

ایمن صنعت

 

گروه حفاظتی و امنیت ساختمان و اماکن ایمن صنعت بزرگترین فروشگاه محصولات جک درب اتوماتیک پارکینگ، درب شیشه ای اتوماتیک، اپراتورهای درب شیشه ای ، راهبند پارکینگ ، کرکره برقی ، دوربین مداربسته و شیشه سکوریت می باشد که در طی یک دهه تلاش و انجام بیش از صدها پروژه با تکیه بر نیروهای متخصص و مجرب خود به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد . نصب انواع کرکره برقی و جک پارکینگ درب شیشه ای راهبند و قفل برقی ریموت دار از فعالیت های اصلی فروشگاه ایمن صنعت میباشد .

 

ایمن صنعت



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

گروه صنعتی ایمن صنعت بزرگترین مرکز تخصصی فروش و نصب و خدمات انواع سیستمهای حفاظتی و امنیتی، تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و اتوماسیون شامل جک درب اتوماتیک ، کرکره برقی ، دوربین مداربسته ، درب شیشه ای سیکوریت ، دزدگیر آپارتمان و اماکن ، اعلام حریق ، سایبان و سقف برقی ، هوشمندسازی ساختمان ، آیفون تصویری

ایمن صنعت



 



 



 



 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

گروه فنی سازه تک ( ایمن صنعت ) به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه ها در زمینه تولید ، فروش ، نصب ، خدمات پس از فروش ، تعمیر انواع کرکره برقی ، جک درب پارکینگ ، دوربین مدار بسته ، دزدگیر اماکن و راهبند می باشد که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز نموده است . هدف سازه تک آرامش خاطر و امنیت شما عزیزان می باشد .

 

قیمت کرکره برقی

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

حفاظ سازان تولید کننده انواع درب محافظ ضد سرقت آکاردئونی ، نرده حفاظ پنجره و حفاظ دیواری با بهترین کیفیت

حفاظ درب



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

استفاده از متریال با کیفیت که در محصول نرده روی دیوار همان میلگرد و پروفیل متریال اصلی محسوب میشود. مدیریت صحیح هزینه های تولید میباشد که در قیمت تمام شده حفاظ دیوار بسیار تاثیر گذار است. نظارت بر تولید و عرضه و همچنین اطمینان پیدا کردن از رضایتمندی مشتری از کالای تولید شده میباشد. ما تمام توان و نیروی خود را به کار میگیریم تا بتوانیم محصولی تولید کنیم که هم از نظر کیفیت وهم از نظر قیمت بهترین باشد . چرا که شما هم میهنان عزیز لایق بهترینها هستید . در کنار حفاظ‌های ساده که متشکل از تعدادی میله عمودی است، حفاظ سرنیزه ای نیز یک حفاظ نوستالژیک محسوب می‌شود که همه ما با آن خاطره داریم. بعد از این نوع حفاظ های ایمن روی دیوار حفاظ نرده میلگردی نسل بعدی حصار دیوار شد .

 

بهترین حفاظ روی دیوار

قیمت دقیق حفاظ دیوار بعد از بازدید محل و اندازه گیری دیوار اطلاع رسانی می شود. نوع حفاظ، تراکم نرده ها، ارتفاع و همچنین عرض حفاظ روی قیمت ها تاثیرگذار است. هزینه های یراق آلات و اتصالات اضافی نظیر نصب نورگیر در حفاظ دیوار به صورت جداگانه محاسبه می شود.

 

بهترین حفاظ روی دیوار    عکس حفاظ ایمن دیوار

قیمت هر متر نرده حفاظ دیوار   حفاظ دیوار حیاط

قیمت حفاظ کشی ویلا        ارتفاع نرده سر دیوار

حصار کشی دیوار                   محافظ دیوار باغ

طرح نرده دیوار     حفاظ نرده کشی دیوار در کرج

ایمن ترین حفاظ روی دیوار

 

 

حفاظ پنجره مدرن

برای مقاومت کافی حفاظ پنجره در برابر دزدی باید مطمئن شوید که فاصله بین تیغه‌ها کمتر از میزانی است که یک انسان بتواند از آن رد شود. در واقع این حفاظ باید به گونه‌ای باشد که سر یک انسان به هیچ وجه نتواند از عبور کند. در ایمن ترین حفاظ پنجره بهتر است که فاصله میله‌های عمودی بیشتر از ۱۳ سانتی‌متر نباشد و برای میله‌های افقی هم هر ۷۰ سانتی‌متر یک میله یا پروفیل افقی جوش داده شود تا استحکام حفاظ مناسب و قدرت تحمل آن بالا باشد.

 

 

حفاظ پنجره مدرن                عکس حفاظ پنجره

حفاظ پنجره فرفورژه           بورس حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ساده و شیک     طرح حفاظ پنجره

نرده آهنی پنجره               نرده پشت پنجره

قیمت حفاظ پنجره             حفاظ نرده ای پنجره

 

 

درب آکاردئونی تنها بر روی درب آپارتمان نصب نمی شود بلکه در ساختمان های پر رفت و آمد تجاری و اداری می توان درب اصلی ساختمان، ورودی پارکینگ و درب واحدها و حتی پنجره و بالکن را با استفاده از نرده های متحرک فلزی آکاردئونی ، ایمن سازی کرد. این درب ها در کنار سایر سیستم های حفاظتی، امنیت داخل ساختمان را افزایش می دهند. هم اکنون از نرده های متحرک در ورودی کارگاه های خارج از شهر، درب پارکینگ های عمومی، ورودی فروشگاه ها و .... استفاده می شود. موقع حضور در ساختمان می توان درب آکاردئون را در یک طرف درب ورودی جمع کرد. در این حالت نرده آهنی کشویی فضای زیادی را اشغال نمی کند.

قیمت نصب و ساخت حفاظ آهنی درب ساختمان هزینه ای اندک در برابر مزیت های بیشمار درب آکاردئونی برای درب واحد آپارتمان شما خواهد بود. با وجود حفاظ آکاردئونی دیگر هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما توسط افراد بیگانه وجود نخواهد داشت. درب آکاردئونی فلزی از جمله باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که با قیمت مناسب و به صورت مستقیم می توان آن را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه محصولات حفاظتی مختلف برای حفاظت از ساختمان ها تولید شده است اما حفاظ آکاردئونی از محبوبیت و کاربری بسیار بالاتری برخوردار می باشد.  برای ساخت درب آکاردئونی به موقعیت و محل درب ورودی توجه می شود. متداول ترین نوع حفاظ درب ورودی، درب آکاردئونی تک لنگه و دو لنگه است. درب آکاردئونی تک لنگه: درب آکاردئونی تک لنگه، تنها از یک جهت باز و بسته می شوند. این مدل درب آکاردئونی، برای پشت درب آپارتمانهای مسکونی و اداره ها بسیار مناسب هستند. قفل اصلی درب اکاردیونی تک لنگه، در یک سمت آن تعبیه شده است. این مدل حفاظ های آکاردئونی از لحاظ زیبایی با درب آپارتمان هماهنگ بوده و بهترین حفاظ برای درب اصلی خانه هستند.

 

حفاظ آکاردئونی

 

حفاظ آکاردئونی           عکس حفاظ پشت درب آکاردئون

درب کشویی آکاردئونی         بورس حفاظ درب آپارتمان

حافظ درب کشویی             طرح نرده حفاظ آهنی درب

نرده فلزی درب آپارتمان               محافظ درب آپارتمان

قیمت درب آکاردئونی           حفاظ درب آکاردئونی کرج

 

حفاظ نیزه آبشاری چیست؟ حافظ سرنیزه ای در واقع یکی از متداول ترین و همچنین شناخته شده . ترین انواع حفاظ های روی دیوار است که با پروفیل ساخته شده به یک شکل سنتی است. حفاظ های سرنیزه ای از دوران های قدیم به اشکال سنتی برای انواع خانه ها و همچنین مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گرفتند. اینطور گفته می شود که انواع سنتی حفاظ های آبشاری با فاصله ای اندک از نرده ها نصب می شود . که در قسمت های بالای آن ها درست مانند نوک تیز یک نیزه خواهند بود. اگرچه اینطور گفته می شود که این نسل از نرده ها دیگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمی گیرد. و حفاظ های شاخ گوزنی جای حفاظ های نیزه ای را گرفته اند اما باز هم امنیت آنها مانند نوع های قدیمی نخواهد شد. و حتی حفاظ های نیزه ای مدرن نیز امنیت کمتری دارند اما نمی توان کارایی زیاد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. این نوع از نرده ها در واقع مانند انواع دیگر دارای تراکم بسیاری روی دیوارها و ارتفاع های متفاوت هستند و به رنگ های متنوعی نیز موجودند. دقت داشته باشید که علاوه بر مدل های سنتی، حفاظ های آبشاری که از میله های صاف و عمودی از جنس میلگرد تشکیل شده اند وجود دارند. نمونه های بسیاری از این نوع حفاظ ها روی دیوار وجود دارد که با یک ظاهر زیبا و همچنین رنگ های متنوع نیز ساخته می شوند. جدیدترین نوع حفاظ های آبشاری نیز حفاظ آبشاری مدرن است که امروزه بسیار بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد.

نرده نیزه ای

 

حفاظ نیزه ای                 سرنیزه حفاظ

حفاظ سرنیزه ای           سرنیزه آهنی دیوار

حفاظ ساده نیزه خم        نحوه ساخت حفاظ سر نیزه

نرده نیزه ای سر دیوار       حفاظ نیزه آبشار

قیمت حفاظ سرنیزه ای         نرده سرنیزه ای

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عامل های گوناگونی از جمله ارتفاع حفاظ شاخ گوزن ، تراکم حفاظ شاخ گوزنی ، ضخامت به کاربرده شده در میلگرد، رنگ های استفاده شده ،نوع جوشکاری و شکل حفاظ آن وابسته است. اما در کل میشود گفت که هزینه این حفاظ به نسبت حفاظ های دیگر چندان بالا نمی باشد.البته این موضوع بدان معنی نیست که این حفاظ از مقاومت کمتری برخوردار باشد. اما میشود گفت که علت گران تربودن حفاظ های دیگرداشتن ترکیب زیبا و امنیت همراه با یکدیگر است . قیمت حفاظ شاخ گوزنی به همراه کیفیت مطلوب آن در کنار یکدیگر به عامل های تبدیل شده اند تا این حفاظ توجه مشتری های زیادی را به سمت خود جلب نماید. از این حفاظ می توان به عنوان پرفروش ترین حفاظی که ساخته شده است نام برد. شما می توانید برای تهیه و نصب این حفاظ با بهترین متریال به کار رفته شده در آن با کارشناس های شرکت آهن سازه مشورت نمایید.

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی                     عکس حفاظ شاخ گوزنی

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی   تراکم حفاظ شاخ گوزنی

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی       ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی                                 محافظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی             حفاظ شاخ گوزنی در کرج

 

حفاظ بوته ای شکل به روز تر نسل جدید نرده حفاظ روی دیوار است . ساختار اصلی حفاظ نرده بوته ای همانند سایر نرده حفاظ ها از میل گرد ساده است . در این محصول بر خلاف حفاظ شاخگوزنی دیگر خبری از تراکم نیست و به صورت کلی در یک تیپ ساخته میشود. حفاظ بوته ای در قواره های ۲ متری ساخته میشود .دو ردیف موازی کنار هم با ارتفاع همسان سبب شده است تا عرضی مناسب حدود ۱۵ سانت در راس نرده حفاظ بوته ای داشته باشیم . این عرض در بالاترین قسمت حفاظ سبب شده است تا امنیت حفاظ بوته ای به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داشته باشد . در تولید این محصول از ۷ ردیف استفاده شده است . افزایش یک ردیف میلگرد ، عرض این نرده را تا ۷۰ سانت افزایش داده است که این عرض مناسب ، ایستادن سارقان بر روی لبه دیوار .را عملا به صفر رسانده است .

 

حفاظ بوته ای متن 1

 

حفاظ بوته ای                       عکس حفاظ بوته ای

قیمت هر متر نرده حفاظ بوته ای         نرده بوته ای

قیمت حفاظ کشی بوته ای       ارتفاع نرده بوته ایی

حفاظ بوته خار                               محافظ بوته ای

طرح نرده بوته ای                  حفاظ بوته ای در کرج

 

بهترین انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار آهن سازه با قیمت خرید درب کارگاه نرده حفاظ در تهران و کرج  و ارسال شاخ گوزنی به تمامی نمایندگی شهرهای کشور شامل حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای خار ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب و حفاظ سرنیزه ای سربازانی فولادین و نیزه به دست که سر دیوار ایستاده‌اند تا کسی مزاحم آسایش ساکنان ساختمان نشود . حفاظ های روی دیوار، جهت ایجاد امنیت برای ملک های مسکونی، باغ و ویلا، ملک های دولتی، سازمانی و تمامی محوطه هایی است که به نوعی ضریب نفوذ از طریق دیوار برای آن ها قابل تصور می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

حفاظ نیزه ای                 سرنیزه حفاظ

حفاظ سرنیزه ای           سرنیزه آهنی دیوار

حفاظ ساده نیزه خم        نحوه ساخت حفاظ سر نیزه

نرده نیزه ای سر دیوار       حفاظ نیزه آبشار

قیمت حفاظ سرنیزه ای         نرده سرنیزه ای

حفاظ آکاردئونی           عکس حفاظ پشت درب آکاردئون

درب کشویی آکاردئونی         بورس حفاظ درب آپارتمان

حافظ درب کشویی             طرح نرده حفاظ آهنی درب

نرده فلزی درب آپارتمان               محافظ درب آپارتمان

قیمت درب آکاردئونی           حفاظ درب آکاردئونی کرج

حفاظ شاخ گوزنی                     عکس حفاظ شاخ گوزنی

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی   تراکم حفاظ شاخ گوزنی

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی       ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی                                 محافظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی             حفاظ شاخ گوزنی در کرج

حفاظ پنجره مدرن                عکس حفاظ پنجره

حفاظ پنجره فرفورژه           بورس حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ساده و شیک     طرح حفاظ پنجره

نرده آهنی پنجره               نرده پشت پنجره

قیمت حفاظ پنجره             حفاظ نرده ای پنجره

بهترین حفاظ روی دیوار    عکس حفاظ ایمن دیوار

قیمت هر متر نرده حفاظ دیوار   حفاظ دیوار حیاط

قیمت حفاظ کشی ویلا        ارتفاع نرده سر دیوار

حصار کشی دیوار                   محافظ دیوار باغ

طرح نرده دیوار     حفاظ نرده کشی دیوار در کرج

ایمن ترین حفاظ روی دیوار

حفاظ بوته ای                       عکس حفاظ بوته ای

قیمت هر متر نرده حفاظ بوته ای         نرده بوته ای

قیمت حفاظ کشی بوته ای       ارتفاع نرده بوته ایی

حفاظ بوته خار                               محافظ بوته ای

طرح نرده بوته ای                  حفاظ بوته ای در کرج



:: برچسب‌ها: نرده حفاظ ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()