نوشته شده توسط : آهن سازه

 اگر در حال ساخت خانه هستید و هنوز به مرحله نما نرسیده اید بهتر است برای نصب حفاظ پنجره قبل از نما کاری از آن کلاف ساپورت گرفته شود تا پس از کار سنگ نما حفاظ پنجره به آن جوش داده شود، اما اگر که کار از کار گذشته است و شما خانه ای خریداری کرده اید که کار نما کاری به پایان رسیده و متوجه شده اید سارقان از آن پنجره میتوانند به خانه شما وارد شوند و به فکر حفاظ پنجره افتاده اید ، ما با ارسال کارشناس طریقه نصب را به شما توضیح خواهیم داد. در اکثر موارد یک قاب یا طاقچه ای در دور تا دور پنجره موجود می باشد که با استفاده از آن و کوبیدن میلگرد همانند میخ در آن میتوان حفاظ پنجره را به آن محکم کرد.


حفاظ پنجره معمولی

در موارد خاصی رول بولت باید استفاده کرد ! مواردی که در زمان نصب باید به آن توجه نمود شیشه های پنجره دوجداره هستند. این نوع شیشه ها بسیار حساس بوده و با ریخته شدن براده های جوش کاری و سنگ فرز کاری بر روی آنها در زمان نصب حفاظ پنجره امکان آن وجود دارد که این شیشه ها بسوزند و باید حتما قبل از کار با آب ریکا آنها را خیس کرد و ترجیحا کاغذ روزنامه و یا مقوایی و هر نوع کاغذ مقاومی را به آنها چسباند.

 

حفاظ پنجره ساده و شیک ، حفاظ پنجره ثابت ، حفاظ پنجره حیاط خلوت ، نرده پنجره ویلایی ، حفاظ پنجره زیبا ، نرده پنجره فرفورژه ، گارد فلزی پنجره ، حفاظ گذاری پنجره ، حفاظ مدرن پنجره ، حفاظ پنجره منزل ، حفاظ نرده ای پنجره ها ، حفاظت و امنیت پنجره ، حفاظ پنجره فلزی ، عکس حفاظ پنجره

 

طراحی و ساخت حفاظ پنجره آهنی ساده ، حفاظ پنجره دوجداره ، نرده حفاظ پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره مدرن و حفاظ پنجره متحرک توسط تیم حرفه ای جوشکاری آهن سازه انجام می شود. پروسه ساخت حفاظ پنجره، بعد از اندازه گیری در محل کارگاه انجام می شود. سازه کامل برای نصب به محل ارسال شده و جوشکار با تجربه نصب حفاظ پنجره را در زمان کوتاهی انجام می دهد. قیمت حفاظ پنجره بستگی به طرح انتخابی و وزن متریال به کار رفته در ساخت دارد.



:: برچسب‌ها: حفاظ نرده پنجره ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

درب آکاردئونی، نوعی حفاظ تولید شده کشویی است که جهت حفاظت از خانه ها در جلوی درب ورودی آپارتمانها نصب می شود. آهن سازه تولید کننده انواع درب آکاردئونی سنتی و کلاسیک میباشد که از این محافظ آکاردئونی در جلوی درب مغازه ها، کلینیک ها و بعضی از پاساژها استفاده می شود. برخلاف درب‌های معمولی که برای باز و بسته شدن نیاز به فضایی دارند تا درب را جای بدهند، حفاظ درب آکاردئونی در داخل خود جمع می‌شوند و به همین دلیل بهترین گزینه برای درب کمدهایی هستند که به عنوان در اتاق خواب‌های کوچک، جایی برای باز شدن درب کمدها وجود ندارد. همان‌چیزی که در مورد درب‌های کشویی نیز شاهد آن هستیم. با این تفاوت که درب‌های آکاردئونی، به ویژه اگر از متریال خوبی در ساخت آن‌ها استفاده باشد، زیبایی محیط را نیز دو چندان خواهند کرد.

 

محافظ درب آکاردئونی

برای تعیین قیمت محافظ درب آپارتمان آکاردئونی قیمت نصب و ساخت

عرض چهارچوب درب : هر چه درب جمع ‌و جورتر بوده و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود

ارتفاع چهارچوب درب : ارتفاع درب هم در قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت . هر چه به درب کوتاه‌ تری نیاز داشته باشید ، قطعاً هزینه کمتری خواهید پرداخت

طرح حفاظ آکاردئونی : نوع طرح حفاظ اکاردئونی هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر خواهد بود.

تراکم تسمه درب آکاردئونی : هر چه فاصله تیغه‌های عمودی حفاظ آکاردئونی بیشتر باشد ، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب اکاردئونی است

محاسبه اندازه گیری درب آکاردئونی = ارتفاع: از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف زمین * عرض: قسمت بیرون به بیرون چهارچوب

 

حفاظ آکاردئونی چیست ، آکاردئونی درب جداکننده ، آکاردئونی حفاظ پنجره متحرک ، حفاظ درب آپارتمان ، راهبند آکاردئونی دستی ، قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت ، درب آکاردئونی طرح دار ، عکس گارد آکاردئونی ، ساخت درب آکاردئونی در غرب تهران ، قیمت حافظ آکاردئونی در شرق تهران ، نرده آکاردئونی در و پنجره ، آکاردئونی حفاظ های کرکره ای در کرج ، حفاظ درب ثابت ، حفاظ فلزی آکاردئونی پشت درب منزل ، حفاظ ورودی اکاردئونی آپارتمان

 

طریقه نصب درب آکاردئونی

  • برای نصب درب آکاردئونی اولین کاری که باید انجام دهید، اندازه‌گیری چارچوب درب اصلی است. این کار را می‌توانید خودتان انجام دهید و یا می‌توانید از افرادی که کار فروش و نصب درب اکاردئونی دارند کمک بگیرید.
  • پس از اندازه‌گیری و آماده‌سازی پروفیل حفاظ آکاردئونی مطابق با اندازه‌ها، نوبت به جوش دادن درب است که معمولا در محل انجام می‌شود.
  • پس از جوش دادن درب نوبت به سوار کردن آن بر روی ریل چرخدار بالای درب اصلی است. و پس از آن به راحتی می‌توانید از حفاظ امنیتی استفاده کنید.

بد نیست بدانید که درب فلزی آکاردئونی در دو مدل تک لنگه و دو لنگه تولید می‌شوند. پس اگر محل شما کوچک است یا راه‌پله تنگی دارید بهتر است از درب آکاردئونی تک لنگه استفاده کنید. از مدل دو لنگه نیز بیشتر برای محوطه باز استفاده می‌شود که نیاز به سیستم سخت افزاری قفل و لولای 3 پارچه پیشرفته و ضریب امنیت بالا است. 

 



:: برچسب‌ها: حفاظ درب آکاردئونی کشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

ارتفاع این نوع از حفاظ 50 تا 150 سانتی متر است. برای جوشکاری و نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی ، شاخک های حفاظ به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این نوع حفاظ استفاده می شود. مقطع برش پیکان های حفاظ 2 الی 4 سانتی متر است . لازم است برای ساخت از میلگرد 10 کششی استفاده شود. حفاظ نرده شاخ گوزنی – به گونه ای می باشد که حتی اگر سارقان حرفه ای باشند ولی با استناد به نوک تیز و برنده بودن میلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی  ، امکان رد شدن از حفاظ به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد . یکی از محاسن شرکت آهن سازه ( تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی ) در ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی از فولاد با کربن بالا و میلگردهای 10 کششی استفاده میشود و قابلیت نصب در هر نوع دیواری را دارا می باشد.


حفاظ شاخ گوزنی

 

 

با خرید حفاظ شاخ گوزنی از کارخانه آهن سازه در روش های متعددی برای امن کردن ساختمان به وجود آورده که با استفاده ازآنها می توانید ازاموال وعزیزان خود مراقبت کنید. با توجه به نوک تیز و برنده ، این نوع از حفاظ فقط برای محیط بیرونی قابل استفاده است و در داخل خانه کاربردی ندارد و با توجه به خطرناک بودن ، برای محل نصب باید دقت لازم را به عمل آورد. حفاظ شاخ گوزنی را می توان یکی از زیباترین و پراستفاده ترین حفاظ های روی دیوار معرفی کرد شکل در هم تنیده شاخ های آن مشابه شاخ های گوزن است و بهمین دلیل این نام به حفاظ های شاخ گوزنی منتسب شده است همچنین نرده حفاظ های شاخ گوزنی با توجه به قیمت مناسبشان در شهریار جزو حفاظ های روی دیوار بسیار محبوب است .

 

حفاظ شاخ گوزنی چیست ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، انواع شاخ گوزنی ، تراکم حفاظ شاخ گوزنی ، خرید نرده شاخ گوزنی روی دیوار ، شاخ گوزنی شرکتی ، قیمت گارد شاخ گوزنی متری ، قیمت حافظ شاخ گوزنی سر دیوار ، نرده ی شاخ گوزنی ، حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی ، حفاظ گذاری شاخ گوزن ، حفاظ های فلزی مدل گوزنی ، ارتفاع و تراکم حفاظ شاخ گوزن ، خرید اینترنتی نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

روش های نصب حفاظ ها بسته به بستر کار، شرایط موجود و خواسته های کارفرما متفاوت می باشد.

مزایا و کاربردهای زیادی برای حفاظ دیوار شاخ گوزنی وجود دارد که می توانند دلایل انتخاب ما به عنوان یک محافظ قدرتمند دیوارهای حیاط باشند. وظیفه اصلی نرده آهنی شاخ گوزنی حفاظت از دیوارهای ساختمان شما و عدم اجازه ورود به افراد بیگانه و متفرقه به داخل ساختمان است. البته این به این معنی نخواهد بود که افراد آشنا و یا حتی خود شما اجازه ورود از بین شاخ های حفاظ شاخ گوزنی را خواهید داشت، خیر. در واقع هر گونه عبور و مرور از بالای دیوار های ساختمان بعد از نصب حفاظ شاخ گوزنی از روی دیوار ساختمان شما به صورت مطلق ممنوع خواهد شد. از مزایای مهم نرده آهنی شاخ گوزنی می توان به موارد زیر اشاره نمود: استحکام فراتر از انتظار یکی از ویژگی های شاخ گوزن محکم بود ن وعدم شکنندگی آن در مقابل هر برخوردی است. این شاخ ها تا وقتی که خود حیوان اراده نکند و موقع آن نرسیده باشد، روی زیمن نخواهند افتاد. از این رو است حفاظ شاخ گوزنی نیز به پیروی از استحکام شاخ های گوزن کاملا مستحکم و ایمن ساخته شده اند. هیچ راهی برای شکستن، بریدن و از بین بردن نرده آهنی شاخ گوزنی وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: حفاظ شاخ گوزنی ( ارزان ترین و بهترین حفاظ روی دیوار ) ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()