نوشته شده توسط : آهن سازه

ایمن صنعت

 

گروه حفاظتی و امنیت ساختمان و اماکن ایمن صنعت بزرگترین فروشگاه محصولات جک درب اتوماتیک پارکینگ، درب شیشه ای اتوماتیک، اپراتورهای درب شیشه ای ، راهبند پارکینگ ، کرکره برقی ، دوربین مداربسته و شیشه سکوریت می باشد که در طی یک دهه تلاش و انجام بیش از صدها پروژه با تکیه بر نیروهای متخصص و مجرب خود به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد . نصب انواع کرکره برقی و جک پارکینگ درب شیشه ای راهبند و قفل برقی ریموت دار از فعالیت های اصلی فروشگاه ایمن صنعت میباشد .

 

ایمن صنعت



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

گروه صنعتی ایمن صنعت بزرگترین مرکز تخصصی فروش و نصب و خدمات انواع سیستمهای حفاظتی و امنیتی، تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و اتوماسیون شامل جک درب اتوماتیک ، کرکره برقی ، دوربین مداربسته ، درب شیشه ای سیکوریت ، دزدگیر آپارتمان و اماکن ، اعلام حریق ، سایبان و سقف برقی ، هوشمندسازی ساختمان ، آیفون تصویری

ایمن صنعت



 



 



 



 



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

گروه فنی سازه تک ( ایمن صنعت ) به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه ها در زمینه تولید ، فروش ، نصب ، خدمات پس از فروش ، تعمیر انواع کرکره برقی ، جک درب پارکینگ ، دوربین مدار بسته ، دزدگیر اماکن و راهبند می باشد که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز نموده است . هدف سازه تک آرامش خاطر و امنیت شما عزیزان می باشد .

 

قیمت کرکره برقی

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

حفاظ سازان تولید کننده انواع درب محافظ ضد سرقت آکاردئونی ، نرده حفاظ پنجره و حفاظ دیواری با بهترین کیفیت

حفاظ درب



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن سازه

استفاده از متریال با کیفیت که در محصول نرده روی دیوار همان میلگرد و پروفیل متریال اصلی محسوب میشود. مدیریت صحیح هزینه های تولید میباشد که در قیمت تمام شده حفاظ دیوار بسیار تاثیر گذار است. نظارت بر تولید و عرضه و همچنین اطمینان پیدا کردن از رضایتمندی مشتری از کالای تولید شده میباشد. ما تمام توان و نیروی خود را به کار میگیریم تا بتوانیم محصولی تولید کنیم که هم از نظر کیفیت وهم از نظر قیمت بهترین باشد . چرا که شما هم میهنان عزیز لایق بهترینها هستید . در کنار حفاظ‌های ساده که متشکل از تعدادی میله عمودی است، حفاظ سرنیزه ای نیز یک حفاظ نوستالژیک محسوب می‌شود که همه ما با آن خاطره داریم. بعد از این نوع حفاظ های ایمن روی دیوار حفاظ نرده میلگردی نسل بعدی حصار دیوار شد .

 

بهترین حفاظ روی دیوار

قیمت دقیق حفاظ دیوار بعد از بازدید محل و اندازه گیری دیوار اطلاع رسانی می شود. نوع حفاظ، تراکم نرده ها، ارتفاع و همچنین عرض حفاظ روی قیمت ها تاثیرگذار است. هزینه های یراق آلات و اتصالات اضافی نظیر نصب نورگیر در حفاظ دیوار به صورت جداگانه محاسبه می شود.

 

بهترین حفاظ روی دیوار    عکس حفاظ ایمن دیوار

قیمت هر متر نرده حفاظ دیوار   حفاظ دیوار حیاط

قیمت حفاظ کشی ویلا        ارتفاع نرده سر دیوار

حصار کشی دیوار                   محافظ دیوار باغ

طرح نرده دیوار     حفاظ نرده کشی دیوار در کرج

ایمن ترین حفاظ روی دیوار

 

 

حفاظ پنجره مدرن

برای مقاومت کافی حفاظ پنجره در برابر دزدی باید مطمئن شوید که فاصله بین تیغه‌ها کمتر از میزانی است که یک انسان بتواند از آن رد شود. در واقع این حفاظ باید به گونه‌ای باشد که سر یک انسان به هیچ وجه نتواند از عبور کند. در ایمن ترین حفاظ پنجره بهتر است که فاصله میله‌های عمودی بیشتر از ۱۳ سانتی‌متر نباشد و برای میله‌های افقی هم هر ۷۰ سانتی‌متر یک میله یا پروفیل افقی جوش داده شود تا استحکام حفاظ مناسب و قدرت تحمل آن بالا باشد.

 

 

حفاظ پنجره مدرن                عکس حفاظ پنجره

حفاظ پنجره فرفورژه           بورس حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ساده و شیک     طرح حفاظ پنجره

نرده آهنی پنجره               نرده پشت پنجره

قیمت حفاظ پنجره             حفاظ نرده ای پنجره

 

 

درب آکاردئونی تنها بر روی درب آپارتمان نصب نمی شود بلکه در ساختمان های پر رفت و آمد تجاری و اداری می توان درب اصلی ساختمان، ورودی پارکینگ و درب واحدها و حتی پنجره و بالکن را با استفاده از نرده های متحرک فلزی آکاردئونی ، ایمن سازی کرد. این درب ها در کنار سایر سیستم های حفاظتی، امنیت داخل ساختمان را افزایش می دهند. هم اکنون از نرده های متحرک در ورودی کارگاه های خارج از شهر، درب پارکینگ های عمومی، ورودی فروشگاه ها و .... استفاده می شود. موقع حضور در ساختمان می توان درب آکاردئون را در یک طرف درب ورودی جمع کرد. در این حالت نرده آهنی کشویی فضای زیادی را اشغال نمی کند.

قیمت نصب و ساخت حفاظ آهنی درب ساختمان هزینه ای اندک در برابر مزیت های بیشمار درب آکاردئونی برای درب واحد آپارتمان شما خواهد بود. با وجود حفاظ آکاردئونی دیگر هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما توسط افراد بیگانه وجود نخواهد داشت. درب آکاردئونی فلزی از جمله باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که با قیمت مناسب و به صورت مستقیم می توان آن را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه محصولات حفاظتی مختلف برای حفاظت از ساختمان ها تولید شده است اما حفاظ آکاردئونی از محبوبیت و کاربری بسیار بالاتری برخوردار می باشد.  برای ساخت درب آکاردئونی به موقعیت و محل درب ورودی توجه می شود. متداول ترین نوع حفاظ درب ورودی، درب آکاردئونی تک لنگه و دو لنگه است. درب آکاردئونی تک لنگه: درب آکاردئونی تک لنگه، تنها از یک جهت باز و بسته می شوند. این مدل درب آکاردئونی، برای پشت درب آپارتمانهای مسکونی و اداره ها بسیار مناسب هستند. قفل اصلی درب اکاردیونی تک لنگه، در یک سمت آن تعبیه شده است. این مدل حفاظ های آکاردئونی از لحاظ زیبایی با درب آپارتمان هماهنگ بوده و بهترین حفاظ برای درب اصلی خانه هستند.

 

حفاظ آکاردئونی

 

حفاظ آکاردئونی           عکس حفاظ پشت درب آکاردئون

درب کشویی آکاردئونی         بورس حفاظ درب آپارتمان

حافظ درب کشویی             طرح نرده حفاظ آهنی درب

نرده فلزی درب آپارتمان               محافظ درب آپارتمان

قیمت درب آکاردئونی           حفاظ درب آکاردئونی کرج

 

حفاظ نیزه آبشاری چیست؟ حافظ سرنیزه ای در واقع یکی از متداول ترین و همچنین شناخته شده . ترین انواع حفاظ های روی دیوار است که با پروفیل ساخته شده به یک شکل سنتی است. حفاظ های سرنیزه ای از دوران های قدیم به اشکال سنتی برای انواع خانه ها و همچنین مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گرفتند. اینطور گفته می شود که انواع سنتی حفاظ های آبشاری با فاصله ای اندک از نرده ها نصب می شود . که در قسمت های بالای آن ها درست مانند نوک تیز یک نیزه خواهند بود. اگرچه اینطور گفته می شود که این نسل از نرده ها دیگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمی گیرد. و حفاظ های شاخ گوزنی جای حفاظ های نیزه ای را گرفته اند اما باز هم امنیت آنها مانند نوع های قدیمی نخواهد شد. و حتی حفاظ های نیزه ای مدرن نیز امنیت کمتری دارند اما نمی توان کارایی زیاد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. این نوع از نرده ها در واقع مانند انواع دیگر دارای تراکم بسیاری روی دیوارها و ارتفاع های متفاوت هستند و به رنگ های متنوعی نیز موجودند. دقت داشته باشید که علاوه بر مدل های سنتی، حفاظ های آبشاری که از میله های صاف و عمودی از جنس میلگرد تشکیل شده اند وجود دارند. نمونه های بسیاری از این نوع حفاظ ها روی دیوار وجود دارد که با یک ظاهر زیبا و همچنین رنگ های متنوع نیز ساخته می شوند. جدیدترین نوع حفاظ های آبشاری نیز حفاظ آبشاری مدرن است که امروزه بسیار بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد.

نرده نیزه ای

 

حفاظ نیزه ای                 سرنیزه حفاظ

حفاظ سرنیزه ای           سرنیزه آهنی دیوار

حفاظ ساده نیزه خم        نحوه ساخت حفاظ سر نیزه

نرده نیزه ای سر دیوار       حفاظ نیزه آبشار

قیمت حفاظ سرنیزه ای         نرده سرنیزه ای

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عامل های گوناگونی از جمله ارتفاع حفاظ شاخ گوزن ، تراکم حفاظ شاخ گوزنی ، ضخامت به کاربرده شده در میلگرد، رنگ های استفاده شده ،نوع جوشکاری و شکل حفاظ آن وابسته است. اما در کل میشود گفت که هزینه این حفاظ به نسبت حفاظ های دیگر چندان بالا نمی باشد.البته این موضوع بدان معنی نیست که این حفاظ از مقاومت کمتری برخوردار باشد. اما میشود گفت که علت گران تربودن حفاظ های دیگرداشتن ترکیب زیبا و امنیت همراه با یکدیگر است . قیمت حفاظ شاخ گوزنی به همراه کیفیت مطلوب آن در کنار یکدیگر به عامل های تبدیل شده اند تا این حفاظ توجه مشتری های زیادی را به سمت خود جلب نماید. از این حفاظ می توان به عنوان پرفروش ترین حفاظی که ساخته شده است نام برد. شما می توانید برای تهیه و نصب این حفاظ با بهترین متریال به کار رفته شده در آن با کارشناس های شرکت آهن سازه مشورت نمایید.

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی                     عکس حفاظ شاخ گوزنی

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی   تراکم حفاظ شاخ گوزنی

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی       ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی                                 محافظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی             حفاظ شاخ گوزنی در کرج

 

حفاظ بوته ای شکل به روز تر نسل جدید نرده حفاظ روی دیوار است . ساختار اصلی حفاظ نرده بوته ای همانند سایر نرده حفاظ ها از میل گرد ساده است . در این محصول بر خلاف حفاظ شاخگوزنی دیگر خبری از تراکم نیست و به صورت کلی در یک تیپ ساخته میشود. حفاظ بوته ای در قواره های ۲ متری ساخته میشود .دو ردیف موازی کنار هم با ارتفاع همسان سبب شده است تا عرضی مناسب حدود ۱۵ سانت در راس نرده حفاظ بوته ای داشته باشیم . این عرض در بالاترین قسمت حفاظ سبب شده است تا امنیت حفاظ بوته ای به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داشته باشد . در تولید این محصول از ۷ ردیف استفاده شده است . افزایش یک ردیف میلگرد ، عرض این نرده را تا ۷۰ سانت افزایش داده است که این عرض مناسب ، ایستادن سارقان بر روی لبه دیوار .را عملا به صفر رسانده است .

 

حفاظ بوته ای متن 1

 

حفاظ بوته ای                       عکس حفاظ بوته ای

قیمت هر متر نرده حفاظ بوته ای         نرده بوته ای

قیمت حفاظ کشی بوته ای       ارتفاع نرده بوته ایی

حفاظ بوته خار                               محافظ بوته ای

طرح نرده بوته ای                  حفاظ بوته ای در کرج

 

بهترین انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار آهن سازه با قیمت خرید درب کارگاه نرده حفاظ در تهران و کرج  و ارسال شاخ گوزنی به تمامی نمایندگی شهرهای کشور شامل حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای خار ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب و حفاظ سرنیزه ای سربازانی فولادین و نیزه به دست که سر دیوار ایستاده‌اند تا کسی مزاحم آسایش ساکنان ساختمان نشود . حفاظ های روی دیوار، جهت ایجاد امنیت برای ملک های مسکونی، باغ و ویلا، ملک های دولتی، سازمانی و تمامی محوطه هایی است که به نوعی ضریب نفوذ از طریق دیوار برای آن ها قابل تصور می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()