حفاظ پنجره
نوشته شده توسط : آهن سازه

 اگر در حال ساخت خانه هستید و هنوز به مرحله نما نرسیده اید بهتر است برای نصب حفاظ پنجره قبل از نما کاری از آن کلاف ساپورت گرفته شود تا پس از کار سنگ نما حفاظ پنجره به آن جوش داده شود، اما اگر که کار از کار گذشته است و شما خانه ای خریداری کرده اید که کار نما کاری به پایان رسیده و متوجه شده اید سارقان از آن پنجره میتوانند به خانه شما وارد شوند و به فکر حفاظ پنجره افتاده اید ، ما با ارسال کارشناس طریقه نصب را به شما توضیح خواهیم داد. در اکثر موارد یک قاب یا طاقچه ای در دور تا دور پنجره موجود می باشد که با استفاده از آن و کوبیدن میلگرد همانند میخ در آن میتوان حفاظ پنجره را به آن محکم کرد.


حفاظ پنجره معمولی

در موارد خاصی رول بولت باید استفاده کرد ! مواردی که در زمان نصب باید به آن توجه نمود شیشه های پنجره دوجداره هستند. این نوع شیشه ها بسیار حساس بوده و با ریخته شدن براده های جوش کاری و سنگ فرز کاری بر روی آنها در زمان نصب حفاظ پنجره امکان آن وجود دارد که این شیشه ها بسوزند و باید حتما قبل از کار با آب ریکا آنها را خیس کرد و ترجیحا کاغذ روزنامه و یا مقوایی و هر نوع کاغذ مقاومی را به آنها چسباند.

 

حفاظ پنجره ساده و شیک ، حفاظ پنجره ثابت ، حفاظ پنجره حیاط خلوت ، نرده پنجره ویلایی ، حفاظ پنجره زیبا ، نرده پنجره فرفورژه ، گارد فلزی پنجره ، حفاظ گذاری پنجره ، حفاظ مدرن پنجره ، حفاظ پنجره منزل ، حفاظ نرده ای پنجره ها ، حفاظت و امنیت پنجره ، حفاظ پنجره فلزی ، عکس حفاظ پنجره

 

طراحی و ساخت حفاظ پنجره آهنی ساده ، حفاظ پنجره دوجداره ، نرده حفاظ پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره مدرن و حفاظ پنجره متحرک توسط تیم حرفه ای جوشکاری آهن سازه انجام می شود. پروسه ساخت حفاظ پنجره، بعد از اندازه گیری در محل کارگاه انجام می شود. سازه کامل برای نصب به محل ارسال شده و جوشکار با تجربه نصب حفاظ پنجره را در زمان کوتاهی انجام می دهد. قیمت حفاظ پنجره بستگی به طرح انتخابی و وزن متریال به کار رفته در ساخت دارد.





:: برچسب‌ها: حفاظ نرده پنجره ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: